Wie zijn we?

De Confederatie Bouw adviseert, informeert, verdedigt en vertegenwoordigt alle Antwerpse bouwbedrijven. Van éénmanszaken tot grote bedrijven.

Ik wil lid worden!

Onze organisatie

De Confederatie Bouw Provincie Antwerpen ijvert voor een sterke bouwsector.

Dat doet het door bouwbedrijven uit de regio te informeren en te adviseren. Het houdt bedrijven op de hoogte van de veranderingen in de reglementering en geeft juridische ondersteuning.

De Confederatie Bouw Provincie Antwerpen wil alle Antwerpse bouwbedrijven vertegenwoordigen, ongeacht de omvang of het bouwberoep. Samen met de zusterorganisaties verenigt en verbindt het intussen meer dan 15.000 bouwbedrijven in België.

De Confederatie Bouw streeft naar minder administratieve lasten voor bedrijven uit de bouwsector. Het voorziet daarvoor duidelijke modeldocumenten en -contracten en stelt een digitale databank voor bouwbedrijven open. Ook bij erkenningen, fiscale adviezen of hulp bij het invorderen van onbetaalde facturen staat het aan de zijde van bouwbedrijven.

Onze medewerkers

Wacht niet langer en vraag uw lidmaatschap aan!

Vanaf 300€ excl. btw / jaar. Vul onderstaande formulier in en ontvang meer informatie over de tarieven en voorwaarden van uw lokale confederatie. Het lidgeld is volledig fiscaal aftrekbaar.

Ik wil meer informatie!

Onze partners

Confederatie Bouw Provincie Antwerpen heeft een dochterorganisatie Tecno Bouw, die praktische bouwopleidingen organiseert. Dienstbetoon en Abante zijn de erkende sociale secretariaten van Confederatie Bouw Provincie Antwerpen.

Onze lokale verenigingen

Wie lid wordt van de Confederatie Bouw, wordt ook lid van de sectorvereniging. U ontvangt specifieke kennis, volledig op maat van uw onderneming en uw sector.

Onze locaties

Confederatie Bouw Provincie Antwerpen heeft twee zetels.